Jag gav mig fan på det!

Min mormor är väldigt generös och har sedan jag och
mina kusiner föddes haft ett konto eller en fond i var
och ens namn så att vi skulle kunna ta körtkort när
vi fyllde 18. Innan jag fyllde 18 ville jag börja med
det så jag började i nov/dec 2008. Jag tog först en
lektion och det gick bra, sen tog jag en till och då
gick det inte lika bra direkt! Körde nästan på alla
bilar som fanns ungefär! Jag gav därför upp direkt
för vad skulle jag ha körkort till? Utan bil och utan
pengar, det var ju bara onödigt!

Men när jag blev gravid så tänkte jag direkt att jag
SKA inte  behöva vara  beroende av kollektivtrafik
eller av Jimmy om jag och vårt barn behöver åka
någonstans som t.ex bvc eller om det händer något!
Därför gav jag mig fan på att jag SKA ha körkort
innan jag får barn och ja, jag klarade det! Prick
2 månader innan Kian födddes fick jag pappret
i handen. Den lättnaden är svår att förstå om man
inte satt upp samma mål som jag gjorde!

Vem vill sitta hemma med 4 barn utan körkort?
Okej om man bor mitt i stan men på landet? Nä!
Inte jag i af!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0