The truth!

Det är inte jag som mår dåligt av detta, det är Jenny!
Det är henne ni drabbar, inte mig! Och nej, jag har
inte bett Jenny vara barnvakt för att jag ska laga mat!
Det har hon sagt till sin mamma för att hon inte FICK
komma hit egentligen av någon anledning! Jag har bett
henne sluta säga så, eftersom det drabbar mig! Jag har
däremot bett henne en gång då jag behövde storstäda
och jag hade EN dag på mig eftersom släkten skulle
komma hit. Sedan en dag innan hon skulle gå till sin
praktik frågade jag om hon kunde komma lite tidigare
hem till mig och kolla till kian som sov medans jag sprang
till affären! Och ja, hon ställde upp för det är det vänner
gör! Så sluta med erat bullshit för det är inte jag som
blir ledsen! Det är min vän, och visst blir jag ledsen när
hon blir ledsen, men det är inte henne ni är ute efter
så ni kan lika gärna lägga ner! Ni har inget att komma
med! Och ni tog åt er av töntmaffian så ni får väl vara
töntmaffian nummer 2 då! Och sen de andra som blandat
sig in kan väl få tillhöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0