VARNING! bajsinlägg!

Jag tycker det är så konstigt med folk som säger
att de alltid skiter på morgonen! Jag har aldrig
varit så att jag alltid skiter en viss tid eller just
på morgonen.. De flesta säger att de tar en kopp
kaffe, en morgoncigg och sen går och skiter!
Är det för att jag varken dricker kaffe eller röker
som jag inte gör det då? Kanske, jag vet inte!
Jag kan i af bli skitnödig vilken tid på dagen som
helst och jag ser faktiskt inget mönster på det!

HAHA, ursäkta för mina konstiga tankar!

Kommentarer
Postat av: Lixy

jo det vet du väl att jag gör, syftar dock inte på någon från gotland. Men i sverige kan man resa också.

2011-03-02 @ 10:08:46
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0