Svar på kommentar!

Sara om Hemma igen.:
nog skall folk få "sitt straff" men inte fan om dom inte gjort nått.
bullshit alltihop.
o är det inte lite o ta i med det ni begär skall hända? 
hon har för fan inte haft ihjäl nån.
å din jävla kompis är ju en idiot som ens går ut å super med nyopererad mage!! 
ARRGHHHG!!!!
SVAR:
Ja, folk ska få sitt straff och du var inte med när någonting hände så du vet inte ett skit tyvärr Och det är upp till rätten att bestämma straffet. Dessutom är inte jag med på någon anmälan om någon misshandel. Det är mellan Sara, M**** och rätten. Skriver inte ut namnet för hon vill inte det och jag visar respekt! På Torsdag får vi veta hur det gick på rättegången och innan dess ska man inte sitta hemma och "tro" hur det går. Jag har inte begärt att det ska hända någonting och nej hon har inte haft ihjäl någon. Men måste man ha ihjäl någon för att få ett straff? Min kompis är ingen idiot och hon gick inte ut och söp med nyopererad mage. Inte för att någon har med det att göra men hon hade väldigt låg promillehalt i kroppen när hon kom in och ingen som var med den kvällen "söp" över huvudtaget. Vi drack lite smått och hade trevligt till en början.


... om Hemma igen.:
Stå på dig tjejen, lagar skall följas och någon gång borde hon fan få sitt straff med, så som hon alltid bette sig huvaligen.
SVAR:
Jag står på mig och ingen knäcker det! Tack så mycket gumman :)





Anonym om Hemma igen.:
Håll din käft.....
SVAR:
Detsamma, du behöver inte kolla in min blogg om du inte gillar´n.


göteborg om Hemma igen.:
Sjukt mail.. tror denna människa att det blir bättre av att skicka sånt??
Bara att ignonera gumman.. och OM nu m**** kan förlora ALLT, så kunde hon ju faktiskt tänkt på det INNAN hon betedde sej som en jävla f***a mot dej!
you go girl!!!!
SVAR:
Jag vet inte hur människan som skickade mailet tänker och det kommer jag aldrig förstå heller. Om M förlorar allt så är det inte mitt fel för jag har inte anmält för något som hon kommer få ett straff för. Men det är sant man ska alltid tänka sig för innan man gör någonting för det kan alltid slå tillbaka.

Kommentarer
Postat av: jennie

ZZZZZZZZZZZ

2009-11-11 @ 09:49:20
Postat av: AnnaaNordin

Bad jag dig läsa?

2009-11-11 @ 13:07:30
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ner. Vill du att folk ska tycka synd om dig????? Eller vad e du ute efter?? Låt fan Madde vara, jag vet vad du gjort emot henne. Du e inte så oskyldig du heller

2009-11-11 @ 19:15:05
Postat av: jennie

vadå bad? du har ju en öppen blogg så då får väl vem som helst läsa! tycker de är zzzz av allt du skriver för det är samma om och om igen.släpp saker å gå vidare väl ist för å älta vad alla tycker.jävla fjortis nivå.spelar igen roll vem som har rätt eller fel för båda har NI gjort fel men det var DU som tog det till rätten!!

2009-11-11 @ 19:31:02
Postat av: Anonym

2009-11-11 @ 19:33:22
Postat av: Anonym

Precis. Och Madde har fått massor av hot i från Annas sida oxå, det var därför det blev nerlagt ifrån början.

2009-11-11 @ 20:07:36
Postat av: Anonym

HAHA.nu är det så här att rätten OGILDIGFÖRKLARADE misshandeln. NI får inget SKADESTÅND så LÄGG ner din JÄVLA blogg å allt skitsnack nu innan du åker på FÖRTAL!!

2009-11-12 @ 11:07:59
Postat av: Anonym

Madde har papper på att det blev nerlagt. Hotet alltså. Ifrån början. Så ljug du om du mår bra av det. Blåsta folk som tror på dig.. Tuff som umgås med 10 åringar på slite eller? Hahaha.. !8 år ska du föreställa. Suck.. Vad såg Madde i dig?

2009-11-12 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0